Tuesday, July 13, 2010

Hilangnya Saya....

Hye hye hye...
Lama kan saya menghilang?...Bukan menghilang tapi menyepi seketika. Mesti nak tau kan kemana saya sehinggakan sungguh lama saya tidak memblogkan diri?..Saya tidak kemana mana pun...ada disini. Bezanya saya sangat sibuk dgn aktiviti harian saya, dengan keluarga saya juga dengan Red Frame saya. :)Memang kenalah dengan saya, suka sangat buat kerja mcm x serius. Buktinya blog saya tidak berupdate. Berkobar kobar sementara sahaja. Ok, akan saya updatekan apa yg berlaku sekitar bulan Jun lepas di Redframe. Cuti sekolah katakan...saya bz dgn jobsssss.. n I love it!!!


Ini adalah wedding Nur Hafifa Iswati. Pelamin theme purple.. n bawah ni gambar masa make up untuk majlis akad nikah. Ifa ni client saya yg sangat simple dan x banyak songeh. :) Thanx Ifa for chosing Redframe Studio for ur wedding preparation.


Dan ini pula ialah pasangan Nurul Azira dan Nurul Hafizan. Diorang ni nama nak sama, dua dua ada nurul then x silap ulur pun sebaya...so sweet couple dan yg kelakarnya rumah diorangs selang sebuah rumah saja. Nak balik kampung lepas ni senang..x yah gaduh gaduh nak balik mana kan zira?


Ini ialah pelamin untuk rumah Nurul hafizan side. Simple sahaja..tema putih purple..Akan saya update lagi nnti ye.
bye..

No comments:

Post a Comment