Sunday, March 28, 2010

IM NOT IN THE MOOD

ermm...xde ape yang nak dituliskan dan xde ape nak dibuat pagi Isnin ni...Mood saya sangat teruk dan sebenarnya Saya sangat marah hari ni. Mood saya pun x berape ok dari 2 hari lepas.:(
Secara jujur saya memang tidak boleh terima orang menipu saya secara terang terangan walaupun sedaya upaya orang itu menyembunyikannya daripada saya. Sudah terang lagi bersuluh, kenapa mesti menipu? Dan hari ini setelah 2 hari saya masih tidak boleh tengok muka orang tu dan tak teringin untuk bercakap dengannya sebab rasa marah saya masih meluap luap apabila terpandang mukanya. Apa yang saya nak tuliskan disini, harap orang itu sedar diri yang saya sedang marah dan sangat marahkannya kalau terbaca blog saya ini. X perlu pun kata maaf ke apa, yang penting berterus terang lebih baik dari menipu. dan mengaku kesilapan lebih baik dari terus berdiam diri dan buat muka x malu!! dan saya tau orang tu mmg selalu buat muka tak tau MALU!!
Kelemahan saya, bila saya marah....semua benda serba x kena dan saya akan marah pada semua orang yang tiada kene mengena dalam masalah saya terutamanya anak anak.
Bukan niat untuk marahkan anak anak tapi mood saya mmg tidak boleh dikawal apabila sedang marah. Langgar orang yang saya marah tu pun saya sanggup. :) Terukkan?? Tpi xdelah sampai pukul ke apa dengan anak anak. Setakat malas nak layan jer. Dengan anak anak saya boleh kawal kemarahan saya. Saya tak pernah lagi memukul mereka tanpa sebab dan marah ikutkan hati.

Apa aku merepek ni, orang yang aku marah tu pun belom tentu baca blog aku ni.!!
Yang penting, SAYA MARAHKAN KAMU!!

No comments:

Post a Comment